niedziela, 5 listopada 2017

Surówka z selerem naciowym, ogórkiem, szczypiorem, kukurydzą i rzodkiewką.


 Zdrowa, smaczna surówka, nadająca się do wielu dań. Można ją na wiele sposobów modyfikować. Można do niej dodać kawałki tuńczyka, pomidorka koktajlowego, sera białego i taką surówkę z tuńczykiem podjadać sobie między posiłkami. Po prostu surówka jest naprawdę pyszna :) Jeżeli chcemy taką surówkę zrobić z dodatkiem pomidorków koktajlowych, wtedy nie dodajemy świeżych ogórków.

Składniki:

ogórek świeży 1 szt.
3 łodyżki selera naciowego
pęczek szczypioru
rzodkiewki 10 sztuk
kukurydza z puszki
5 łyżek stołowych oleju z pestek winogron
sól
pieprz ziołowy
pieprz czarny

Wykonanie:

Ogórka obieramy ze skórki i kroimy w ćwierć plastry, łodyżki selera naciowego, rzodkiewki, szczypior kroimy w kostkę. Dodajemy kukurydzę, mieszamy wszystko. W salaterce mieszamy pieprz, sól razem z oliwą z pestek winogron, pomieszane składniki odstawiamy na 10-15 minut. I po tym czasie dodajemy wymieszaną oliwę z solą i pieprzem do surówki. Dobrze mieszamy wszystkie składniki. Miskę z surówką przykrywamy folią i wstawiamy na godzinę do lodówki, po to żeby wszystkie składniki w surówce przeszły swoimi smakami. Surówkę możemy podać z pokrojonym w kostkę serkiem włoskim lub innym serkiem.






 




Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza